به منظور تقویت تکریم و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع به همت واحد آموزش کارکنان مدیریت منابع انسانی دانشگاه و در راستای سلسله جلسات آموزشی تکریم ارباب رجوع ، دوره تکریم ویژه مدیران و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه و تعدادی از پرسنل مرکزمدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 4 و 5 آذرماه در محل سالن زکریا معاونت غذا و دارو برگزار گردید .
طاهره سازوار کارشناس آموزش کارکنان و امور هیئت علمی دانشگاه گفت: این دوره آموزشی با هدف افزایش دانش شرکتکنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم، تغییر نگرش و ارتقاء مهارتها در پاسخگویی و ایجاد انگیزش مثبت در برخورد مناسب با ارباب رجوع برگزار گردید .
وی خاطرنشان کرد:از ابتدای سال دوره برای پرسنل بیمارستان علامه بهلول گنابادی ، مراکزخدمات جامع سلامت ، معاونتهای آموزشی، فرهنگی دانشجویی و تحقیقات و فناوری دانشگاهبرگزار شده است .
یادآور میشود؛ هادی مهدیزاده رئیس کارگروه تکریم ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی مشهد، کار تدریس این دوره آموزشی را بر عهده دارد.