دومین جلسه کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی دانشگاه، به ریاست دکتر علی عالمی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی، در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۴ برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مدیران و نمایندگان واحدهای مختلف دانشگاه تشکیل شد، دستورکارهای مهمی از جمله بررسی محورهای اصلاح نظام اداری، توسعه خدمات الکترونیک، افزایش اشتراکگذاری بانکهای اطلاعاتی و الکترونیکیسازی فرآیندهای اداری و مکاتبات مورد بحث و تصمیمگیری قرار گرفت.
همچنین پیگیری مصوبات جلسه قبلی و گزارش اقدامات انجام شده در حوزههای مختلف از جمله بازبینی فرآیند درج خبر، آموزش رابطین سایت، نصب کدهای QR و راهاندازی میز خدمت الکترونیک ارائه شد.
در پایان، ۱۲ مصوبه جدید در راستای تسریع و تحقق اهداف دولت الکترونیک و هوشمندسازی در دانشگاه به تصویب رسید که مهمترین آنها عبارتند از:
تدوین برنامه عملیاتی آموزش رابطین سایت
برنامهریزی برای حذف کاغذ از فرآیند نامههای اداری
ثبت و پیگیری الکترونیک مکاتبات
توسعه قابلیتهای جستجو در میز خدمت الکترونیک
تشکیل تیم برنامهنویسی برای پاسخگویی به نیازهای فناوری اطلاعات واحدها
این کمیته مصمم است با پیگیری مستمر و اجرایی کردن مصوبات، گامهای بلند و مؤثری در راستای تحول دیجیتال و ارتقای کیفیت خدمات در دانشگاه بردارد.