برگزاری شورای مدیران

انتشار محتوا: ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۰:۵۴:۱۲ قبل از ظهر
پنجمین جلسه شورای مدیران معاونت توسعه در سال ۱۴۰۵برگزار شد.

دکتر عالمی در این جلسه با اشاره به اهمیت تعامل مؤثر اداری و لزوم جلب رضایت مراجعان، بر اهتمام جدی مدیران معاونت توسعه به امر پاسخگویی تأکید کرد و گفت: «شفافیت در فرآیندهای اداری و پاسخگویی به موقع به مکاتبات، از ارکان اصلی اعتمادسازی در نظام اداری دانشگاه محسوب می‌شود.»
وی همچنین بر ضرورت پیگیری دقیق مکاتبات اداری و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در این حوزه تصریح نمود. در ادامه جلسه، دستور کار بررسی فراخوان ارسال رزومه کاری همکاران متقاضی فعالیت در واحدهای ستادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در این راستا، یکی از مصوبات مهم جلسه، تمدید مهلت ارسال رزومه‌ها تا ۳۰ خردادماه اعلام شد و مقرر گردید فرآیند ارزیابی با شفافیت کامل و رعایت ضوابط مربوطه انجام پذیرد.
بخشی از جلسه نیز به ارائه گزارشی از سلسله نشست‌های ادواری با کارکنان واحدهای تابعه دانشگاه اختصاص داشت که طی آن، آخرین وضعیت تعاملات و مسائل مطرح‌شده در این نشست‌ها مرور و بر استمرار این رویکرد مشارکتی تأکید شد. در ادامه، دکتر عالمی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی سامانه فوریت‌های اداری «فواد ۱۲۸»، از برگزاری جلسه تخصصی در پایان هفته جاری با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد و هدف از این جلسه را تبیین و معرفی کامل اهداف، کارکردها و نحوه استفاده از سامانه «فواد ۱۲۸» عنوان کرد.
گفتنی است این جلسات با هدف هماهنگی هرچه بیشتر مدیران و ارتقای سطح خدمات اداری معاونت توسعه به صورت منظم برگزار خواهد شد.

طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس