برگزاری دورهمی خانوادگی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گناباد در فضایی صمیمی و شاد

انتشار محتوا: ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۲:۵۱:۱۵ بعد از ظهر
در راستای تقویت روحیه همدلی، افزایش تعاملات اجتماعی و ایجاد فضایی بانشاط برای کارکنان و خانواده‌های آنان، دورهمی خانوادگی کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی گناباد روز پنج‌شنبه ۲۱ خردادماه در باشگاه سوارکاری چهارنعل برگزار شد.

این برنامه با حضور جمعی از کارکنان دانشگاه و خانواده‌های آنان در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار گردید و با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان همراه بود. در این گردهمایی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی از جمله جنگ شادی با اجرای هنرمند طنزپرداز جناب آقای تقی لطفی، سوارکاری رایگان، بازی‌ها و مسابقات ویژه کودکان، اهدای جوایز و هدایا به شرکت‌کنندگان و اجرای برنامه‌های مفرح خانوادگی برگزار شد. همچنین در طول برنامه از میهمانان با چای، میوه و شام پذیرایی به عمل آمد که بر صمیمیت و نشاط این دورهمی افزود. این گردهمایی با هدف ایجاد فرصت برای تقویت ارتباطات خانوادگی و سازمانی، افزایش نشاط اجتماعی و فراهم‌سازی اوقاتی خوش در کنار همکاران و خانواده‌های آنان برگزار شد و خاطره‌ای خوش و ماندگار برای شرکت‌کنندگان به یادگار گذاشت.

طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس