شرح وظایف:
1- اعمال نظارت براجراي قوانين و مقررات حاکم بر عمليات مالي مربوط به خریدهای اداره تدارکات
2- نظارت بر رعایت شاخصها و استانداردهای ابلاغی در انبارهای دانشگاه و ارائه گزارشات در این خصوص
3- پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه عملیاتی اداره ، پروژه ها و اقدامات در حال اجرا
4- نظارت بر عملکرد انبارهای دانشگاه و پیگیری تعیین و تکلیف اقلام راکد موجود در انبارهای دانشگاه جهت استفاده بهینه از سرمایه های موجود
5- شرکت در جلسات کارگروه نظارتی و جلسات کمیته تخصصی انبارهای دانشگاه و پیگیری انجام مصوبات آنها
6- بازدیدهای دوره ای از انبارهای سطح دانشگاه ، نظارت بر گردش کار آنها و ارائه گزارشات لازم در این خصوص
7- نظارت بر عملکرد انبار مرکزي دانشگاه
8-شرکت در جلسات روسای ادارات مدیریت پشتیبانی دانشگاه و پیگیری مصوبات آن
9- نظارت بر انبارگردانی انبارها در پایان هر سال
10-مصاحبه و ارزیابی انبارداران معرفی شده از واحدها، هماهنگی 150 ساعت دوره آموزشی بدو اشتغال در انبار و صدور ابلاغ جهت انبارداران در راستای شیوه نامه انتصاب شایسته انبارداران
11-مصاحبه و ارزیابی و تعیین محل خدمت انبارداران جدیدالاستخدام