به اطلاع کلیه همکاران محترم قرارداد کارمعین تبصره 5 ماده 31 آئین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیات علمی می رساند
با توجه به دستورالعمل اجرایی نحوه قرارداد و نظام پرداخت حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کارمعین تبصره 5 ماده 31 آئین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیات علمی مصوب 1 / 1 / 1399 هیات امنا مشترک ؛ نیروهای قراردادکارمعین که در سال گذشته درخواست درج مدرک و تغییر عنوان نداشته اند و اکنون متقاضی درج مدرک و تغییر عنوان می باشند می توانند پس از تکمیل فرم پیوست ، درخواست های خود به همراه مستندات لازم و نامه موافقت کتبی مقام مافوق ، جهت بررسی به گروه توسعه سازمان و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در قالب نامه اتوماسیون اداری ارسال نمایند .
ضمنا به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا از ارسال فیزیکی و مراجعه حضوری خودداری فرمایید