اجلاس سراسری مدیران توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی کشور و سازمانهای وابسته، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و جمعی از مدیران ارشد نظام سلامت، در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبانماه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. در این نشست از کتاب «وظایف پستهای معاونت بهداشت ستاد دانشگاه و دانشکدههای علوم پزشکی» رونمای
کارگاه تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت نظام سلامت» با تدریس دکتر فرزین میرچراغی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، روز ۱۹ آبان ساعت ۱۲ برگزار شد و طی آن جدیدترین رویکردها، تجارب جهانی و کاربردهای عملی هوش مصنوعی در مدیریت آموزشی، پژوهشی و درمانی نظام سلامت مورد بررسی قرار گرفت.
کارگاه نیمروزه «فرهنگ سازمانی ویژه مدیران» با حضور دکتر عالمی و دکتر جواد ملکی در ۱۵ آبان برگزار شد؛ کارگاهی تعاملی که با ترکیب آموزش نظری، فعالیتهای گروهی و گیمیفیکیشن، مدیران را در مسیر شناسایی و تحلیل فرهنگ سازمانی توانمندسازی کرد.
اولین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم دانشگاه علوم پزشکی در ۲۹ مهرماه با حضور اعضا و به میزبانی معاونت توسعه برگزار و مهمترین اولویتهای کمیته در حوزه سلامت اداری و حقوق شهروندی بررسی شد.